- Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji za pośrednictwem sprzedającego.
- Reklamacji podlegają tylko wady ukryte zakupionego towaru, nie dotyczy śladów naturalnego zużycia. Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy zawarte w Kodeksie Cywilnym.
- Reklamacji nie podlegają:
– widoczne w dniu zakupu drobne fałdy,
– niejednolita struktura lica,
– wygoda oraz komfort użytkowania,
– naturalne zużycie, powstałe w trakcie użytkowania: uszkodzenia mechaniczne, mechaniczne przetarcia taśmy zamków i okuć metalowych oraz przetarcia skóry i innych użytych materiałów,
– uszkodzenia spowodowane praniem towaru,
-zabrudzenia, odbarwienia, ślady po przemoczeniu (przepoceniu)
– uszkodzenia powstałe wskutek braku prawidłowej konserwacji oraz niedbałego i niewłaściwego użytkowania,
– różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry,
– samodzielnie wykonywane naprawy. - Reklamacje należy kierować na adres: torebki.elegance@gmail.com
Reklamowany towar należy odesłać na adres:
Elegance Barbara Dębska,
ul. Kawaleryjska 17a lokal 31f,
15-324 Białystok
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem, usługą e-przesyłka lub paczkomatami. Koszt odesłania reklamowanego towary ponosi kupujący.
Paczkę należy dobrze zabezpieczyć, tak by towar nie uległ zniszczeniu podczas transportu (najlepiej w ten sam sposób jak zostało to zrobione przez nas). Do paczki należy dołączyć dokument z informacjami:
– numer zamówienia,
– imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego,
– dowód zakupu,
– zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia,
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia zawierającego żądania Kupującego oraz towaru. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę drogą mailową.